Hej!
Vi har blivit tilldelade två Herrmatcher med kiosk och sarguppdrag.
Fredag 13 Okt 19.30 Sparbankshallen
Tisdag 27 Feb 19.30 Sparbankshallen
Det behövs 2-3 i kiosken och 2 vuxna + 6 barn till sarg.
På föräldramötet bestämdes:
Kiosk:
Dawid, Ansvarig
Filip, Ansvarig
Gustav
Arvid
Liam
Sekretariat:
Mikael, Ansvarig
Elliot
Teddy
Alexander
Wilmer G
Kiosken tar kioskgänget hand om, fördela som ni vill.
Vuxna till sargen tar sekgänget hand om, fördela som ni vill.
Barn till sargen:
13 Okt:
Alexander, Arvid, Dawid, Elliot, Erik, Filip
27 Feb:
Gustav, Liam, Mikael, Teddy, Wilmer B, Wilmer G.
Såklart kan man vara fler barn om man vill. Kan man inte, så byter man med någon annan.
Både kiosk och sarggäng hjälps åt att grovstäda läktare mm, enligt beskrivning.
Sarggänget samlas 30min innan match.
Kioskgänget enl beskrivning,
https://www.frojeredsinnebandy.se/docs/1683/45866/Arbetsbeskrivning%20kiosk.docx
Ha det gött!
/ Staffan